Mindre oliespild nær Kolding

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der opstod torsdag formiddag et mindre oliespild i Sdr. Bjert nær Kolding.

“De er i gang med at etablere Baltic Pipe Line, og i den forbindelse bliver der kørt noget jord. En af bilerne har så tabt noget olie på vejen,” fortæller indsatslederen ved Trekant Brand til presse-fotos.dk

LÆS OGSÅ: Eksperter advarer: Narko er mere tilgængeligt end nogensinde – den påstand har presse-fotos journalist testet

“I krydset mellem Thorsvej og Skamlingsvejen er det en liter eller to, der er spildt. Vi har været forbi, og vi har lagt vores absorberingsmateriale ud, og vejen er igen farbar,” siger han.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce