Skovgæster glemte at slukke efter: Skovbrand kunne være endt HELT galt

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der opstod mandag eftermiddag skovbrand i Klosterheden Plantage nær Struer.

“Nogle mennesker havde overnattet derude og tændt bål. Efter at de havde forladt stedet, var der gået ild i en øldåse,” fortæller indsatslederen fra Nordvestjyllands Brandvæsen til presse-fotos.dk

Hun kalder det rent held, at det ikke efterfølgende gik helt galt.

“At ilden ikke spredte sig, skyldtes at mosset omkring øldåsen er vådt.”

Annonce
Annonce
Annonce