Se video: Bil kørt ind i lygtepæl

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil kørte lørdag aften med høj fart ind i en lygtepæl i Malmparken i Ballerup.

Københavns Vestegns Politi bekræfter over for presse-fotos.dk, at det er det, der er sket. Derudover har de på nuværende tidspunkt ingen oplysninger.

Det var tydeligt, at fronten på bilen var smadret. Men det vides ikke, om der er tilskadekomne.

Annonce
Annonce