Udrykning efter melding om mand på taget af bygning

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Politi og beredskab er mandag aften rykket ud til en melding om, at en mand er blevet set på taget af en bygning i Rebæk Søpark i Hvidovre.

Det bekræfter Vestegnens Politi til Presse-fotos.dk.

– Vi har været derude efter en anmeldelse om, at der er blevet set en mand på taget, men vi har ikke fundet nogen derude og har derfor forladt stedet igen, oplyser Lars Guldborg, som er vagtchef ved Vestegnens Politi.

Annonce
Annonce
Annonce