Brandvæsnet til stede ved forurening i Holbæk

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er lørdag eftermiddag til stede på Havevang i Holbæk hvor en bil lækker brændstof ud på vejen.

Brandvæsnet er lige nu i gang med oprydningsarbejdet hvor de har smidt noget opsugende grus ud for at suge brændstoffet op.

Annonce
Annonce
Annonce