
Hundredevis af sygeplejersker har varslet strejker over hele landet onsdag morgen.
Blandt andet læge og fysiopterapeuter vil deltage i strejken i en time onsdag morgen sammen med sygeplejerskerne.
Det sker for at råbe op om dårlige forhold på de danske sygehuse.


