Brand i bil på Frederiksberg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er onsdag til stede på Sankt Thomas Plads I København, hvor en bil er brudt i brand.
Branden blev hurtigt slukket og brandvæsnet kunne derefter returnere

Annonce
Annonce
Annonce