Sæt hastigheden ned! Båd tabt på motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag eftermiddag har en bilist tabt en trailer med en båd på Fynske Motorvej fra Odense mod Middelfart mellem Ålsbo og <56> Ejby.

Derfor opfordrer Vejdirektoratet til, at man er opmærksom i trafikken, indtil båden er flyttet helt væk fra vejen.

LIGE NU LÆSER ANDRE: GRAVEMASKINE RAMMER HØJSPÆNDINGSLEDNING

Autohjælpen er netop ankommet til stedet, og man er i gang med at få den tabte båd på ladet.

Annonce
Annonce