Pas på! Lastbil holder tværs over motorvejsbane

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Trafikanterne på Køge Bugt Motorvejen, fra Køge mod Avedøre ved serviceanlæg Karlslunde Ø, skal være opmærksomme på, at der er kan være pludselig opbremsning på strækningen.

En lastbilen står tværs og to spor, og derfor kan det give noget kø for trafikanterne.

Der bliver arbejdet på at få lastbilen ind i nødsporet.

OPDATERING:

Lastbilen er netop blevet flyttet ind i nødsporet og vejen er atter farbar, oplyser Vejdirektoratet.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce