Nordea nedbrud – igen

Den digitale tid er over os, og det er ikke altid lige smart. Nordea har i øjeblikket store problemer på deres app – noget der har betydning for de fleste af deres kunder.

Så er den gal igen hos Nordea.

Brugerne oplever lige nu en masse problemer med Nordea app, og det lader til at være helt umuligt at logge ind på sin netbank via appen.

Der er igen knas med forbindelsen mellem kunder og bank. Både app, mobilbrowseren og på computeren har folk svært ved at komme igennem til sine penge via Nordea app.

Den her besked møder mange danskere lige nu.

Det er ikke længe siden at banken sidst havde lignende problemer. Tilbage i slutningen af september kom denne besked fra Nordeas egen hånd, da der endnu en gang var problemer med systemet, så folk ikke kunne få adgang til deres konti via Nordea app.

“Midlertidigt teknisk knas: I øjeblikket kan logon og brug af mobilbanken og netbanken være langsommere end normalt. Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt og beklager ulejligheden.”

Denne gang er der umiddelbart ingen meldinger fra Nordea, så deres kunder må væbne sig med tålmodighed indtil Nordea app virker igen.

Måske det er en god ide at holde lidt fast i sine kontanter, på trods af bankernes forsøg på udfasning af brugen i de her år.

Det er nemlig langt fra første gang, at bankerne, i særdelsehed Nordea, oplver problemer med deres systemer. Hos Presse-fotos.dk har vi flere gange afdækket hvordan folk ikke kunne få adgang til deres konti.

Der er ingen oplysninger om, hvor længe problemet vil vare ved eller hvad det skyldes.

Langt fra første gang

Da vi i slutningen af september kunne fortælle at banken var nede, der var det langt fra første gang. Faktisk var det sket tidligere i samme måned.

Her meldte Nordea ud på deres Facebook, at man havde problemer med net-banken.

Her oplevede flere Nordea-kunder også, at de ikke kunne logge på, og nu er samme problem tilsynladende opstået igen med Nordea app.

“Lige nu er der desværre flere, der oplever, at de ikke kan logge på mobil- eller netbanken. Vi garanterer, at vi arbejder på højtryk for at løse udfordringerne. Vi opdaterer her på siden, når der er nyt, og beklager meget ulejligheden,” skrev de.

Efter meldingen beskrev Nordea, at de ville opdatere deres systemer den efterfølgende weekend – altså for ngole dage siden.

Bliv klogere på hvor meget dyrere din flybillet vil blive til næste år

Sådan ser en kvittering ud fra automaten tirsdag formiddag