Lastbil taber trailer på motorvej: Kun ét spor åbent

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag aften har en lastbil tabt en trailer på ved Afkørsel Nørresundby C i retningen fra Aalborg mod Nørresundby. Derfor er der kun et sport åbent mellem Limfjordstunnelen og Nørresundby C.

OPDATERING:

LIGE NU LÆSER ANDRE: MOTORVEJ VAR SPÆRRET I BEGGE RETNINGER: KØEN ER MASSIV

Uheldsstedet er ikke sikret endnu, skriver Vejdirektoratet.

Annonce
Annonce