Kæmpe-kø: Uheld på den østlige del af Fynske Motorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Et uheld nær Nyborg har skabt stor kø på Fynske Motorvej i retning mod Odense.

Vejdirektoratet meldte i første omgang, at motorvejen helt var spærret fra Nyborg V i retningen mod rastepladsen i Rønninge. Men senere har Vejdirektoratet meddelt, at oprydningsarbejdet er færdigt, og at motorvejen er farbar i venstre spor.

LÆS OGSÅ; Eksperter advarer: Narko er mere tilgængeligt end nogensinde – den påstand har presse-fotos journalist testet

Ikke desto mindre er der stadig meget lang kø på motorvejen.

Vagtchef Torben Jakobsen fra Fyns Politi siger til fyens.dk, at der kun skete materiel skade ved uheldet.

Annonce
Annonce