Høng: Ukrudtsbrænder antænder skur

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Politi og brandvæsen var mødt op i Høng efter et skur var gået i brand i Høng. Det lader til, at ukrudtsbrænderen var kommet lidt for tæt på noget hø, som lå inde i skuret. Brandvæsnet fik dog hurtigt styr på branden, og der er ikke meldinger om nogen tilskadekomne, oplyser Midt- og Vestsjællands Politi.

Personen, der har brugt ukrudtsbrænderen kan se frem til en bøde på 1.500 kroner for uforsigtighed, fortæller Midt- og Vestsjællands Politi.

Annonce
Annonce