Færdselsuheld på motorvej: Person kørt til sygehuset

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag formiddag er en person blevet kørt til sygehuset efter et færdselsuheld på Fynske Motorvej. Uheldet er sket mellem flextrafik-bil og en anden bilist ved frakørsel 53 Odense V .

Bilisten i den sorte bil er kørt overfor rødt og ramt Flexbilen. Efter ulykken måtte passageren fra flexbilen en tur forbi Odense Universitets Hospital for at blive tjekket.

LIGE NU LÆSER ANDRE: BRAND BRUDT UD I HUS

Det fortæller pressse-fotos.dks udsendte på stedet.

Der er dog ikke melding om, at nogen skulle være kommet alvorligt til skade.

Annonce
Annonce