F.C København og Adidas lancerer ny hjemmebanetrøje med fokus på sundhed

Den 10. juli lancerer F.C. København i samarbejde med Adidas deres nye hjemmebanetrøje for 2024/25-sæsonen. Denne lancering kommer med en vigtig opfordring til fans: Pas på dit helbred og husk at gå til lægen, hvis du oplever symptomer.

I forbindelse med lanceringen inviteres FCK fans til en sundhedsscreening i FCK Fanshop i Parken. Ved deltagelse i en gratis og valgfri sundhedsscreening vil fans modtage et særligt ‘FCK for altid’ tryk på den nye hjemmebanetrøje.

Vigtigt budskab

“Et simpelt lægebesøg kan redde liv” er kernebudskabet fra F.C. København og Adidas. Budskabet er en påmindelse om vigtigheden af at konsultere lægen ved symptomer eller risiko for sygdom, en vane som ikke alle danskere har tillagt sig.

Derfor ønsker klubben ifølge deres hjemmeside, at bruge trøjelanceringen som en platform til at fremme denne vigtige sundheds besked. “Sammen med Adidas har vi en stærk platform, som vi ønsker at bruge til at sætte fokus på en vigtig sag ved lanceringen af den nye trøje,” udtaler Mads Jefsen, marketingdirektør i F.C. København. “Vi vil gerne sætte fokus på vigtigheden af at gå til lægen, når man har symptomer, og derfor inviterer vi også til en gratis og valgfri sundhedsscreening ved FCK Fanshop.

Se den nye trøje på FCK’s hjemmeside her

Kan købes i fanshoppen fra d 10. juli

Den nye hjemmebanetrøje kan købes fra den 10. juli, og på lanceringsdagen kan fans få en gratis sundhedsscreening og et eksklusivt ‘FCK for altid’ tryk på trøjen. Dette tilbud gælder også den 28. juli i forbindelse med kampen mellem FCK og AGF i Parken.