Demonstranter på taget af hus: En er anholdt!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En demonstrant er fredag formiddag anholdt for ulovlig indtrængen på Haraldshus på Haraldsgade i København.

“Københavns Kommune har besluttet at rive huset ned. Det er der nogle demonstranter, som er utilfredse med. En person var kravlet op på taget, og ham har vi anholdt for ulovlig indtrængen,” fortæller vagtchef ved Københavns Politi, Henrik Svejstrup, til presse-fotos.dk

Vagtchefen tilføjer, at der er yderligere en person på taget, som politiet nu arbejder på at få bragt ned.

Annonce
Annonce
Annonce