Kvickly sælger 1,5 liter Coca-Cola til 10 kroner: Kunderne går amok

Coca-Cola fra Kvickly
Illustrationsfoto.

Et nyt tilbud på Coca-Cola fra Kvickly har sat gang i diskussionerne blandt danskerne. Kæden har netop lanceret et tilbud, hvor man kan få en 1,5 liters flaske Coca-Cola, Zero eller Fanta til bare 10 kroner. Men tilbuddet har ikke kun skabt begejstring – flere kunder er rasende.

I en tid, hvor debatten om boykot af Coca-Cola raser, har tilbuddet fra Kvickly fået blandede reaktioner. Selvom mange kunder har reageret positivt og hurtigt skrevet “Ja tak” til tilbuddet, er det langt fra alle, der er begejstrede.

Kritiske reaktioner: “Dårlig stil”

I kommentarfeltet til opslaget udtrykker flere deres utilfredshed med timingen af tilbuddet.

“Det tilbud må I gemme til en anden gang,” lyder det fra en utilfreds kunde.

En anden skriver direkte: “Coca Cola NEJ TAK,” mens en tredje kalder tilbuddet for “dårlig stil.”

Det er tydeligt, at den aktuelle debat om boykot af Coca-Cola præger stemningen i kommentarsporet hos Kvickly. Flere forbrugere har valgt at fravælge sodavanden som en del af en bredere boykotbevægelse, og nogle mener, at det er upassende at markedsføre tilbud på netop dette produkt lige nu.

Kvickly får stort ja fra mange kunder

Men trods kritikken er det tydeligt, at mange stadig er interesserede i at gøre en god handel hos supermarkedskæden. Flere har hurtigt grebet muligheden for at sikre sig billig sodavand og har bestilt flere flasker Coca-Cola i kommentarfeltet fra Kvickly.

Tilbuddet lyder på 10 kroner pr. flaske eksklusive pant, og der er en grænse på maksimalt seks flasker per kunde.

Her gælder tilbuddet på Coca-Cola

Det er dog ikke et landsdækkende tilbud. Tilbuddet gælder nemlig kun hos Kvickly i Silkeborg og kan kun benyttes i dag, fredag, hvor det skal afhentes i butikken. Butikken har gjort det klart, at tilbuddet gælder, så længe lager haves, og at bestillingerne er bindende.

Debatten om boykotten ser dog ikke ud til at stoppe her. For selvom mange kunder er glade for tilbuddet hos Kvickly, rejser det også spørgsmålet om, hvordan virksomheder skal navigere i en tid, hvor forbrugerbevidsthed og globale debatter fylder stadig mere i hverdagen.

Desperate kunder strømmer til POWER, hvor salget af en slags produkter stiger med 1200 procent.