Stor udrykning: Personbil brager ind i betonblok

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

På en central mortovejsstrækning i Storkøbenhavn udfolder der sig vilde scener torsdag eftermiddag.

Politi og redning rykker torsdag ud til et voldsomt uheld.

Det er en soloulykke.

Der er tale om en personbil, der ser ud til at være braget ind i en betonklods på vejen.

Billedern herunder taler deres tydelige sprog om, at bilen har ramt med en høj hastighed:

(Artiklen fortsætter under billederne)

Her billeder fra ulykkesstedet.

Ifølge den presseansvarlige hos Midt- og Vestsjællands Politi så tyder det på, at biliisten har mistet herredømmet over bilen på grund af et ildebefindende og derfor kører den ind i beton-rabatten på vejen.

“Der er en ambulance til stede for at tilse bilisten, men mere end det kan vi ikke fortælle på nuværende tidspunkt,” fortæller Midt- og Vestsjællands politi til Presse-fotos.dk.

Herunder kan du ser flere billeder fra ulykkkesstedet:

Annonce
Annonce
Annonce