En bus er onsdag eftermiddag brændt fuldstændig sammen. Politiet er til stede. Billederne er meget ekstraordinære.
En fuldkommen nedbrændt bus.
Det var, hvad billister kunne se, hvis de kørte forbi den lille landevej, hvor resterne af en regionalbus stod og brændte ud.
Fyns Politis vagtchef oplyser til TV 2 Fyn, at der var passagerer i bussen, da ilden opstod.
Alle er kommet uskadte ud og er blevet tilbudt taxa fra stedet, fortæller politiet til mediet.
(Artiklen fortsætter efter billedet)

Fyns Politi modtog anmeldelsen om busbranden klokken 15:02 og har siden været derude med patrulje for at spærre vejen i den ene retning, mens Beredskab Fyn hurtigt fik slukket branden, skriver TV2 Fyn.
Kommunikationskonsulent ved FynBus Louise Nielsen bekræfter, at der er tale om en bus fra selskabet.
“Alle passagererne er kommet ud og er kommet videre i en anden bus”, fortæller hun til Fyens Stiftstidende.
Branden skete på Højagervej på Nordfyn i retning mod Særslev.
Vejen er nu genåbnet, men bussen er ikke fjernet endnu.
Se alle billederne her:



