Væltede kemikalier sender flere til tjek.
Pludselig sker det.
En arbejdsulykke indtræffer.
Og netop som man kan se på billederne herunder, er det sket i dag.
(Artiklen fortsætter under billedet)


Beredskabet på Fyn oplyser, at der har været en arbejdsulykke på Næsbyvej i Odense.
Ifølge beredskabet er en palle med en tank væltet. Tanken indeholdt sprit, som efterfølgende er sluppet ud.
Flere personer har indåndet dampene og er derfor blevet sendt til kontrol som en sikkerhedsforanstaltning.
Der er ikke umiddelbart oplysninger om personernes tilstand eller omfanget af udslippet.





