Uheld på Helsingørmotorvejen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Se billeder fra uheldet på Helsingørmotorvejen nederst i artiklen

Tidligt tirsdag aften er der sket et færdselsuheld på E47 Helsingørmotorvejen fra Hørsholm mod Lyngby mellem <15> Lundtofte og <16> Lyngby C.

Ifølge Vejdirektoratet er et spor blevet afspærret som følge af uheldet.

‘Politi og redning er på stedet,’ lyder det i advarslen på direktoratets trafikkort.

Der er forlænget rejsetid på mellem 10 og 30 minutter.

Annonce
Annonce