Automatisk brandalarm i Børkop

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tidligt fredag aften rykkede brandvæsnet ud efter en automatisk brandalarm var gået af.

Brandvæsnets indsatslederbil og et større udrykningskøretøj rykkede tirsdag aften til Postens Vej i Børkop.

På vejen var der blevet udløst en automatisk brandalarm.

Der er dog for nuværende intet der indikerer, at der skulle brænde på adressen.

Her ses udrykningen til stedet.
Annonce
Annonce