Beredskabet rykker ud: Melding om brand i vandvarmer

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag eftermiddag indløb en melding om brand til et privat hjem.

Der gået ild i en vandvarmer.

Nogenlunde sådan lød den indledende melding, som brandvæsnet rykkede ud på.

Udrykningen skete til Brandelev Stationsvej i Næstved.

De undersøgte stedet grundigt blandt andet med et varmekamera.

Kort efter kunne de igen pakke sammen og vende snuden tilbage mod stationen.

Annonce
Annonce