Brandvæsnet rykker ud til oliespild

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er brandvæsnet blevet kaldt ud til et olisespild.

Indsatsleder fra Slagelse Brand & Redning er ankommet til krydset mellem Parnasvej og Skælskørvej i Sorø, hvor de har undersøgt meldingen.

Der er tale om et mindre spild, som hurtigt blev ryddet op.

Kort efter ankomsten er indsatslederen kørt fra stedet.

Annonce
Annonce