Kolonihavehus opslugt af flammer

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Et kolonihavehus stod natten til torsdag i brand på Gammavej i Slagelse.

Flere udrykningskøretøjer er fremme på stedet, hvor flammerne stod højt over bygningen.

Hvordan branden er opstået vides endnu ikke, da det ikke har været muligt at lave et brandeftersyn grundet slukningsarbejdet.

Annonce
Annonce