Grundlovsforhør i Retten i Horsens efter anholdelser i narkosag. Anklager har bedt om lukkede døre
I en sag om narkotika vil en anklager lørdag kræve fire personer varetægtsfængslet. Det oplyser Sydøstjyllands Politi i et opslag på det sociale medie X.
Retsmødet med de fire anholdte finder sted i Retten i Horsens.
Umiddelbart har politiet ikke frigivet detaljer om sagen. Man nøjes med at oplyse, at der er tale om en sag “om en større mængde narkotika.”
Af hensyn til den videre efterforskning har anklageren bedt om dørlukning.
/ritzau/