Huller på jysk motorvej skaber kø

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der er opstået kødannelser efter pludselig opståede huller på en motorvej

Højre spor på Østjyske Motorvej er torsdag eftermiddag blevet afspærret mellem <49> Aarhus S og Aarhus Vest i nordgående retning.

Det oplyser Vejdirektoratet.

Lukningen af højre spor skyldes huller i vejen, som er i gang med at blive udbedret.

Afspærringen har givet anledning til mindre trafikale problemer på strækningen.

Annonce
Annonce