Vestegnen: Strømafbrydelse i stort boligområde

Der er netop sket strømafbrydelse på Vestegnen
Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag eftermiddag er et stort boligområde på Vestegnen uden strøm. Det gælder både gadebelysning og private hjem

Det er meget mørkt i Morbærhaven i Albertslund lørdag ved 17-tiden og kort før klokken 18.00.

Flere læsere har netop kontaktet Presse-fotos.dk med oplysninger om, at der ingen strøm er i både private boliger og i den offentlige belysning omkring Morbærhaven.

Det bekræfter Presse-fotos.dks udsendte ved ankomst til stedet.

“Der er rigtig mørkt herude, men det er kun i selve Morbærhaven, at der ikke er noget strøm,” fortæller vores udsendte.

Presse-fotos.dk arbejder på at finde ud af, hvorfor strømafbrydelsen er opstået.

(Artiklen fortsætter under billedet)

OPDATERING:

Presse-fotos.dk udsendte oplyser, at strømmen er kommet igen i området.

Annonce
Annonce