Kraftig lejlighedsbrand i København

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet har netop slukket en kraftig lejlighedsbrand Husum, København

Hovedstadens Beredskab og Københavns Politi er tirsdag aften kort før klokken 22.00 hastet ud til Glumsøvej i Husum.

Her har beredskabet klokken 21.52 modtaget et alarmopkald fra en beboer om brand i en lejlighed på anden sal.

Ifølge brandvæsenet brændte det kraftigt på adressen, da brandbilerne ankom.

(Artiklen fortsætter under billedet)

SE OGSÅ: 49-ÅRIG FAR I LIVSFARE EFTER FAMILIETRAGEDIE

Beboeren var midlertidigt selv kommet ud af lejligheden, men røgdykkere blev indsat for at foretage slukningsarbejdet.

‘Vi har slukket en kraftig brand i en 2. sals lejlighed på Glumsøvej,’ lød det fra Hovedstadens Beredskab på det sociale medie X, da branden var slukket kort efter klokken 22.00.

‘Lige nu er vi i gang med at udlufte den brandramte- samt omkringliggende lejligheder for røg og har tilkaldt skadeservicefirma til følgeskader.’

Ingen personer er kommet til skade.

Københavns Politi skal nu klarlægge de nærmere omstændigheder omkring branden.

Annonce
Annonce