Melding om bygningsbrand i Aarhus C

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet var natten til tirsdag talstærkt til stede på Silkeborgvej i Aarhus C, hvor der var indløbet en melding om en bygningsbrand.
Opgangen blev under et mindre slukningsarbejde evakueret fra deres lejligheder, men kunne kort efter returnere igen.

Annonce
Annonce