En er kørt på hospitalet efter vold: Fire anholdte!

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fire personer er blevet anholdt efter en anmeldelse om vold på Peter Bangs Vej på Frederiksberg tirsdag aften.

“En person er kommet til skade og er kørt afsted i ambulance. Han er lettere tilskadekommen,” siger efterforskningschef Kenneth SImonsen, Københavns Politi, til presse-fotos.dk

LÆS OGSÅ: Politiaktion på Frederiksberg: Vi er kaldt ud til en voldsanmeldelse!

De fire anholdte er alle sigtet for vold. Det er alle mænd.

Politiet er fortsat tilstede i området, og efterforskningschefen regner med, at de tekniske undersøgelser vil stå på i en time eller to endnu.

Annonce
Annonce
Annonce