Brand i bil i Slagelse

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

To biler er natten til torsdag brudt i brand i Slagelse.
Brandvæsenet var hurtigt fremme på stedet, hvor brandene hurtigt blev slukket inden at de overtændte køretøjerne.
Brandvæsenet kunne efter endt slukning spærrer bilerne af og afgå fra stedet.

Annonce
Annonce