Folk går rundt på motorvejen | Uheld lukker stedet

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Et færdselsuheld her onsdag morgen spærret Frederikssund motorvejen ved Glostrup.
Uheldet har skabt kæmpe kø på stedet og det vides endnu ikke hvornår motorvejen åbner op igen.
Flere bilister er stået ud af køretøjerne og går nu rundt på motorvejen for at finde en løsning på at komme rundt.

LÆS OGSÅ: MAND OVERFALDER BETJENT PÅ MOTORVEJ

Annonce
Annonce