Slagelse: Brandvæsenet rykker ud til spild

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag eftermiddag er der sket et spild af olie på vejen omkring Hestemøllestræde i Slagelse.

Ifølge den indledende anmeldelse er der tale om et ‘længere spor af diesel’.

Ved brandvæsenets ankomst til stedet og efter en inspektion, besluttede indsatslederen dog ikke at gøre mere ved sagen, oplyser Presse-fotos.dks udsendte.

Annonce
Annonce
Annonce