Brandvæsenet kaldt ud til melding om gnister ved bygning

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenet er natten til torsdag kaldt ud til en melding om gnister ved en bygning på Vigerslev vænge i København.
Brandvæsenet kunne kort efter ankomst returnere til stationen.  

Annonce
Annonce
Annonce