Bil ender i grøft efter færdselsuheld

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Onsdag efter middag er to biler kørt galt på Ålbæk Hovedvej mellem Bramming og Korskro. Derfor er politiet ankommet til stedet, hvor de er i gang med at tale med de involverede parter.

Der er ikke melding om, at nogen skulle være kommet alvorligt til skade på stedet, men vidner fortæller til presse-fotos.dk, at der er en del glas på kørebanen.

LIGE NU LÆSER ANDRE: KVINDE SVINDLEDE PÅ FACEBOOK: TOG PENGENE – MEN LEVEREDE ALDRIG VARERNE

Derfor skal forbipasserende være forsigtige, når de kører forbi ulykkesstedet-

Annonce
Annonce