Madlavning gik galt: Røg fra lejlighed på Amager

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Hovedstadens Beredskab rykkede søndag eftermiddag ud til en brandalarm på Østrigsgade på den del af Amager, der hører under Københavns Kommune.

Der viste sig ikke at være ild – men røg fra et køkken. Det skyldtes madlavning.

Beredskabet fik hurtigt styr på situationen og returnerede til stationen.

Annonce
Annonce