Spejlglatte veje på Fyn

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

De seneste dages frostgrader har budt på sne, slud og hagl. Men det er endnu ikke slut med vintervejret midt i Marts. På Fyn har flere bilister erfaret, at der stadig ligger is på vejene, som kan være til fare for trafikanterne.

På hovedvejen fra Tommerup mod Vissenbjerg, er der tykt lag is, der kan være svær at se. Derfor opfordres trafikanterne til at køre forsigtigt.

Annonce
Annonce
Annonce