Bom gået i baglås over jernbaneoverskæring

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag formiddag er bommene gået i baglås på Sønderskovvej i Tinglev. Bilister på stedet fortæller, at bommene ikke har bevæget sig i over en time.

Derfor kan man lige nu ikke passere gennem.

Annonce
Annonce
Annonce