En varevogn er kommet på afveje i snevejret

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er kørt af vejbanen på Vestmorsvej i Nordjylland.

Det skyldes angiveligt det glatte føre på vejen på grund af det voldsomme snevejr.

Tidligere tirsdag gik det også galt for en bus i nærområdet – Se billeder her: BUS BUKKER UNDER FOR SNESTORMEN

LÆS OGSÅ: LÆS OGSÅ: 17-ÅRIG ANHOLDT I SAG OM DOBBELTDRAB

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce