Brandvæsnet på udrykning til plejehjem

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Hovedstadens Beredskab er mandag aften ankommet til Kantorparken i København. Her der gået en brandalarm hos Håndværkerforeningens Plejehjem.

LIGE NU LÆSER ANDRE: Panik: Mand med sværd går rundt i park 

Flere udrykningskøretøjer ankom til adressen, og indsatlederen har undersøgt stedet. Her har der ikke været nogen indikationer på, at der skulle være nogen fare for hverken beboere eller personale.

Annonce
Annonce
Annonce