Lang kø på motorvej efter uheld

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Mandag eftermiddag er der der sket et færdselsuheld på Østjyske Motorvej. Derfor er der massiv kø fra Skærup mod Vejle mellem Vejle S <61b> og Vejle C <61a>.

Trafikken ledes over i nødsporet, og politi og redningsmandskab er på stedet.

LIGE NU LÆSER ANDRE: BORGERE I PANIK: PERSON MED SVÆRD GÅR RUNDT I PARKEN

Oprydningsarbejdet forventes tidligst overstået kl. 19:00.

Annonce
Annonce
Annonce