Aktiveret brandalarm i Odense

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Politi og brandvæsen var natten til onsdag til stede ved Vandcenter syd i Odense, hvor en brandalarm var blevet aktiveret.
Efter en grundig gennemgang kunne brandvæsenet returnere til stationen igen.

Annonce
Annonce
Annonce