Kørt ind i statue: Bil lækkede olie

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil kørte tirsdag formiddag ind i en statue på Vestergade i det centrale Odense.

“Det medførte et oliespild fra bilen. Vi har været tilstede og lagt kattegrus og sæbe, der kan opløse olien. Efterfølgende har vi spulet,” fortæller holdleder Michael Roed, Beredskab Fyn, til presse-fotos.dk

Der er ingen personskade sket, og statuen har heller ikke taget voldsomt skade. Beredskabet har forladt området nu.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce