Kabinescooter væltet: Redningsmandskab tilkaldt efter smerter i ryggen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Sydvestjysk Brandvæsen blev mandag middag kaldt ud til en melding om, at en kabinescooter var væltet i Exnersgade i Esbjerg. Personen i kabinescooteren klagede over smerter i ryggen og derfor blev redningsmandskab kaldt til stedet.

Køretøjerne har forladt stedet og vendt retur til deres stationer.

SE OGSÅ: PERSON HASTET PÅ HOSPITALET – BIL BRAGER IND I VEJTRÆ

Annonce
Annonce
Annonce