Glædelig Valentinsdag! To mænd stjal blomster fra Meny

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen


Måske skyldtes det, at det denne tirsdag er Valentinsdag. I hvert fald har Meny på Jægersborg Allé i Gentofte anmeldt to mænd for blomstertyveri.

Det skriver Nordsjællands Politi i en pressemeddelelse.

De to mænd stjal mandag kl. 10.10 to spande med røde roser fra butikken.

Mændene beskrives som A: dansk af udseende, 28-35 år, 170-180 cm, kraftig af bygning, lys i huden med kort rødt hår og rødt skæg, iført sort frakke, sorte træningsbukser og sorte sko. B: dansk af udseende, 25-3 0 år, 180-185 cm, almindelig af bygning, lys i huden, iført hvid kasket og grå bukser. 

Hvis du ved noget, der kan føre til opklaring af blomstertyveriet, kan du ringe 114.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce