Flere brandkøretøjer på udrykning til Lyngby Storcenter

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er ankommet til Lyngby Storcenter, mandag eftermiddag. Her er der gået en brandalarm i centret og bygningen er blevet undersøgt.

Der er dog ingen fare for hverken bygning eller kunderne i centret, og mandskabet regner med at kunne forlade stedet indenfor kort tid.

Annonce
Annonce
Annonce