Ulykke på motorvej giver massiv kø: “Nedsæt hastigheden”

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Den Østjyske Motorvej er tæt pakket mandag morgen, hvor der er kø fra Vejle mod Skærup frakørsel Vejle C.

Der er sket et uheld i frakørselssporet. Politi og redningsmandskab er på stedet, og det forventes, at rednings- og oprydningsarbejdet tidligst er afsluttet kl. 08:45, skriver Vejdirektoratet.

LIGE NU LÆSER ANDRE: 38-ÅRIG MAND DØD: TO MÆND OG EN KVINDE ER VARETÆGTSFÆNGSLET

Bilister opfordres til at nedsætte hastigheden.

Annonce
Annonce
Annonce