Varmede pizza på bilens motor – anmeldte bilbrand

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Et par sultne unge mennesker ville tidligt søndag morgen varme et pizzaslice på motoren af en parkeret bil i Herlev. Efter at have startet motoren, åbnet kølerhjelmen og lagt pizzaen til rette begyndte det at ryge og naboer anmeldte en bilbrand. Brandfolk og politi kom til stedet, men kunne hurtigt returnere til andre opgaver.

Annonce
Annonce
Annonce