Brandvæsenets dykkere redder vandcykel

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsenets dykkere måtte lørdag middag en tur i søen, hvor en vandcykel havde revet sig løs og var drevet væk. Der var initialt usikkerhed om, om det kunne være personer i vandet, hvorfor dykkerberedskabet blev aktiveret til Holte.

Annonce
Annonce
Annonce